Monday 4 March 2013

[discussion_vu] AİLE ŞİRKETLERİNİN YÖNETİMİ VE KURUMSALLAŞMA EĞİTİMİ (SERTİFİKALI)

İged e-Bülten Bu e-postayı görüntüleyemiyorsanız, tıklayınız.
MAİL ALMAK İSTEMİYORSANIZ TIKLAYINIZ
AİLE ŞİRKETLERİNİN YÖNETİMİ VE KURUMSALLAŞMA
(KURUMSALLAŞMA SORUNLARI VE ÇÖZÜMLERİ)
9 Mart Cumartesi 10.00-17.00
(SERTİFİKALI)
Eğitimin Amacı

Aile işletmelerinin yönetiminde karşılaşılan sorunları tespit etmek ve çözüm önerileri ile katılımcılara yardımcı olmak. Aile İşletmelerinin daha uzun ömürlü olmalarını sağlamak ve ileriki nesillere sorunsuz bir şekilde aktarılması için gerekenleri tespit etmek. Aile İşletmelerinin Kurumsal Yönetim İlkelerine göre yönetilip yönetilmediklerini tespit etmek.


Kimler Katılmalı

Aile İşletmesi olanlar, Aile İşletmelerini Kurumsal Yönetim İlkelerine göre yönetmek isteyenler, Aile İşletmelerini ileriki kuşaklara götürmeyi hedefleyenler ve bunları nasıl yapacaklarını bilmeyenler katılabilir.


Eğitim İçeriği

• Aile İşletmesi Kavramı Nedir ?
• Kurumsallaşma Kavramı Ne Anlama Gelir ?
• Aile İşletmelerinde Kurumsallaşma Ne demekdir ?
• Kurumsal Yönetim İlkeleri Nelerdir ?
• Kurumsallaşma Şirket Yönetimi İçin Olmazsa Olmaz Mıdır ?
• Aile İşletmelerinde Kurumsal Yönetim İlkeleri Ne Kadar Geçerlidir ?
• Aile İşletmelerinde Nepotizm Ne Demektir ?
• Aile İşletmelerinde Örgüt Geliştirme Nasıl Olur ?
• Aile İşletmelerinde Çatışma Yönetimi Nedir ve Nasıl Üstesinden Gelinir ?
• Aile İşletmelerinde Bir Sonraki Nesle Devirde Karşılaşılan Sorunlar nelerdir ?
• Aile İşletmelerinde Yeni Nesil Yönetime Nasıl Hazırlanmalıdır ?
• Aile İşletmelerinde Etkin Yönetimin Firma Performansı Üzerine Etkileri nelerdir ?


EĞİTİM ÜCRETİ

EĞİTİM KATILIM ÜCRETİ

140 TL + KDV (KDV DAHİL 165.20 TL)

3 KİŞİ VE ÜZERİ KATILIMLARDA HER KATILIMCI İÇİN

120 TL + KDV (KDV DAHİL 141.60 TL)

(KDV oranı: %18)

EĞİTİM GÜNÜ VE SAATİ


9 MART CUMARTESİ SAAT:10.00-17.00

EĞİTİMİN DÜZENLENECEĞİ YER

Halaskargazi Caddesi No: 141 Kat: 2 Daire: 4 OSMANBEY ŞİŞLİ - İSTANBUL

İGED AKADEMİ HESAP BİLGİLERİ

BANKA ASYA KATILIM BANKASI ŞİŞLİ ŞUBESİ
HESAP ADI İSTANBUL GENÇ İŞADAMLARI DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ
HESAP NO 3895647-1
ŞUBE KODU 5
IBAN TR370020800005038956470001



Detaylı bilgi, sorularınız ve kayıt için 212 246 08 08 - 530 923 45 32 nolu telefondan veya akademi@iged.org adresinden Eğitim Danışmanımız Şenol Bey ile irtibata geçiniz.

Not: Eğitim katılım ücretini banka Havalesi yaptıktan sonra dekontu akademi@iged.org adresine göndermeniz gerekmektedir.

DEĞERLİ İGED AKADEMİ BÜLTENİ ÜYEMİZ, MAİL LİSTEMİZDEN ÇIKMAK İSTİYORSANIZ MAİLİN ÜST KISMINDA BULUNAN
MAİL ALMAK İSTEMİYORSANIZ TIKLAYINIZ LİNKİNE TIKLAYINIZ.
AKSİ HALDE İGED AKADEMİ BÜLTENİ ÜYELİĞİMİZİ KABUL ETTİĞİNİZ DÜŞÜNÜLÜP MAİL GÖNDERİMİ DEVAM EDECEKTİR.


İSTANBUL GENÇ İŞADAMLARI DERNEĞİ - İGED
Halaskargazi Caddesi No: 141 Kat: 2 Daire: 4 OSMANBEY ŞİŞLİ - İSTANBUL
Telefon : 90 212 246 08 08 Faks : 90 212 240 71 94
www.iged.org / info@iged.org

No comments:

Post a Comment