Tuesday 15 November 2011

[discussion_vu] VU "[ BODY GAURD}" Must See "Dadicated to All

تیری میری ... میری تیری .... course  کی پڑھائی ہے مشکل .....دو دِن میں یہ کوور  نا ہو پانے..........
online lectures  اور online study کی یہ کہانی ہے نئی.....دو لفظوں میں یہ بیان نا ہو پانے .......
 
ہر دوجے دِن  quiz آ جانے........ ٢٤ گھنٹے ستاتے...........
یہ assingment کا سیاپا ......ساری رات جگانے.......
یہ تڑپ  که رہی ہے بیت جانے مڈٹرم  کسی ترھا سے .......
 
تیری میری ......میری تیری ... یہ universty  ہے نئی ....
ہر کسی سے یہ نا پاسس ہو پانے ............
--

ادھورا ارمان

دل کی رگ رگ نچوڑ لیتا ہے 
عشق میں یہ بڑی مصیبت ہے
 
جانے اس دل میں کیسا آسیب رہتا ہے
جو بھی رہا آخر یہ مکاں چھوڑ گیا
 
مجھے چا ہے بھول جانا
مت یاد رکھنا  !
پر خدا کے لیے
اپنا خیال رکھنا  !


MBA 3rd Semester
Cell # 03007768543
 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Virtual University of Pakistan" group.
To post to this group, send email to discussion_vu@googlegroups.com.
To unsubscribe from this group, send email to discussion_vu+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/discussion_vu?hl=en.

No comments:

Post a Comment