Past VU Paper
Assignments,Papers
MCQs & Entertainment
Wednesday, 29 May 2013
[discussion_vu] MÜŞTERİ ODAKLILIK VE TELEFONDA ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİ (SERTİFİKALI)
İged e-Bülten
Bu e-postayı görüntüleyemiyorsanız,
tıklayınız.
EĞİTİME BAŞVUR |
MAİL ALMAK İSTEMİYORSANIZ TIKLAYINIZ
MÜŞTERİ ODAKLILIK VE
TELEFONDA ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİ
5 Haziran Çarşamba 10.00-17.00
SERTİFİKALI
AMAÇ
ÇAĞRI MERKEZİ, MÜŞTERİ HİZMETLERİ VEYA YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI ALANLARINDA KURUM TELEFONLARINI CEVAPLAYAN ÇALIŞANLARIN BELLİ STANDARTLARI UYGULUYOR OLMASI GEREKİR. ÇAĞRI KARŞILAMA, İHTİYACI ANLAMA, DİNLEME, SORU SORMA VE UĞURLAMA TEKNİKLERİ ÖNCELİKLİ ÖĞRENMELERİ VE DEVAMLI UYGULAMALARI GEREKEN STANDARTLARDIR.
TELEFONDA MÜŞTERİ HİZMETLERİ VEREN ÇALIŞANLARIN TEMEL EĞİTİMİ OLARAK ADLANDIRILACAK BU EĞİTİME KATILANLAR, TELEFONDA TEMEL İLETİŞİM TEKNİKLERİNİ ÖĞRENİR, HİZMETTE MÜŞTERİ ODAKLI BAKIŞ AÇISINI YAKALARLAR. EĞİTİM SONUNDA KATILIMCILARDA DAVRANIŞ DEĞİŞİKLİĞİ HEDEFLENMEKTEDİR.
EĞİTİME BAŞVURMAK İÇİN TIKLAYINIZ
KİMLER KATILMALI
Çağrı Merkezi çalışanları, Yönetici Asistanları ve Telefonda karşılama sorumluluğu olan tüm profesyoneller.
EĞİTİME BAŞVURMAK İÇİN TIKLAYINIZ
İÇERİK
• MÜŞTERİ ODAKLILIK
• MÜŞTERİ DEĞERİ OLUŞTURMAK
• HİZMETTE KALİTE- HİZMET KALİTE SEVİYELERİ
• TELEFONDA ETKİLİ İLETİŞİM
• ÇAĞRI CEVAPLAMADA EVRENSEL STANDARTLAR
• DİNLEME BECERİLERİ
• İLETİŞİM ENGELLERİ
• SORU SORMA TEKNİKLERİ- SORU TÜRLERİ
• TELEFONDA SES- KELİMELER- DAVRANIŞ VE TUTUM
• TELEFONDA UĞURLAMA TEKNİKLERİ
• BEN DİLİNE GEÇİŞ
• ZOR MÜŞTERİLERLE BAŞA ÇIKMA
• ÖFKE KARŞISINDA PROFESYONELLİK
Eğitim Süresi: 1 Gün
EĞİTİME BAŞVURMAK İÇİN TIKLAYINIZ
EĞİTİM KATILIM ÜCRETİ
KDV DAHİL 165 TL
3 KİŞİ VE ÜZERİ KATILIMLARDA HER KATILIMCI İÇİN:
KDV DAHİL 140 TL
(KDV oranı: %18)
EĞİTİM GÜNÜ VE SAATİ
5 HAZİRAN ÇARŞAMBA SAAT:10.00-17.00
EĞİTİMİN DÜZENLENECEĞİ YER
Halaskargazi Caddesi No: 141 Kat: 2 Daire: 4 OSMANBEY ŞİŞLİ - İSTANBUL
İGED AKADEMİ HESAP BİLGİLERİ
BANKA
ASYA KATILIM BANKASI ŞİŞLİ ŞUBESİ
HESAP ADI
İSTANBUL GENÇ İŞADAMLARI DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ
HESAP NO
3895647-1
ŞUBE KOD
U 5
IBAN
TR370020800005038956470001
EĞİTİME BAŞVURMAK İÇİN TIKLAYINIZ
Sorularınız için 212 246 08 08 - 530 923 45 32 nolu telefondan veya akademi@iged.org adresinden Eğitim Danışmanımız Şenol Bey ile irtibata geçiniz.
Not: Eğitim katılım ücretini banka Havalesi yaptıktan sonra dekontu akademi@iged.org adresine göndermeniz gerekmektedir.
DEĞERLİ İGED AKADEMİ BÜLTENİ ÜYEMİZ, MAİL LİSTEMİZDEN ÇIKMAK İSTİYORSANIZ MAİLİN ÜST KISMINDA BULUNAN MAİL ALMAK İSTEMİYORSANIZ TIKLAYINIZ LİNKİNE TIKLAYINIZ.
AKSİ HALDE İGED AKADEMİ BÜLTENİ ÜYELİĞİMİZİ KABUL ETTİĞİNİZ DÜŞÜNÜLÜP MAİL GÖNDERİMİ DEVAM EDECEKTİR
İLETİŞİM BİLGİLERİ VE KROKİ İÇİN TIKLAYINIZ
İSTANBUL GENÇ İŞADAMLARI DERNEĞİ - İGED
Halaskargazi Caddesi No: 141 Kat: 2 Daire: 4 OSMANBEY ŞİŞLİ - İSTANBUL
Telefon : 90 212 246 08 08 Faks : 90 212 240 71 94
www.iged.org
/
info@iged.org
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment